fredag den 25. februar 2011

Hej allesamme

Hej allesammen!
Ja hej allesammen!
Hey hvem er det!?
En bolly!
Nej det er ej ellers var du ik så stor!
Jo da jeg er da lille. smil
Ej hvem er det!?
En du elsker!
Øhhhh lad mig se er der a2s?
Jaaa!!!!!!!!!
Vil du så skive bloggen her med mig kom nu så er du sød
Jaja men så skal du også være med på min!
okay men kan vi ik bare lave en blog sammen også slette dem her?
Måske
Hvad taler i om!?
!!!!!!!!!!?????????????????
Hej as og vero
Hvem Hvem er er du du
Når mig jeg er jeg er annepigen!
Er du?!
Ja
Så er vi mange
Ja så kan vi alle lave en blog sammen ik?
JO
Godt hvad skal den hedde?
ØHHHHHHHHHHH!!!
Nu ved jeg det den tedje blog vi er tre og det er nr tre as han laver!
Jaaa!!!!
God ide vero laver den med det samme må gå ses [slam]

Nå så skiver vi bare

Hold det gode humur oppe
Veronikassen,Annepigen,a2s,

8 kommentarer:

  1. Hej vero hej annepigen hej as. Sejt at i laver en blog sammen. Ses nok på panfu hilsen Alexander43!

    SvarSlet
  2. Hej vero. Og hej As. Og hej Anne pigen. Jeg kan rigtig godt lide det du lige har skrevet. Jeg syntes det var godt fundet på. Jeg håber vi ses på panfu. Pandakram fra Twitter

    SvarSlet
  3. Sejt god hundi vero. Håber du har det godt vovse vero. Ses nok på panfu Alexander43

    SvarSlet
  4. hej vero jeg har lige læst den kommentar du skrev til min blog og jer er glad for at du kan lide den. Men vi ses jo nok på panfu. Pandakram fra Twitter

    SvarSlet
  5. Tak twitter fordi du læste min kommentar hilsen:Veronikassen

    SvarSlet
  6. hej vero ved du hvad jeg har oplevet idag en der hedder clara har stjållet fedos barn og fedo er helt knust og clara kalder os far bomser og lorte og siger at vi stinker hun sagde det til mig Alexander46 og fedo!!!!!! så jeg syntes ikke du skal tale med clara

    SvarSlet
  7. Hej Alexander46 Jeg skal nok ordne hende til plup fisk hende clara hun må ikke kalde dig far bomser og lorte... og stjælle fedo hun skal få klø skal hun.den clara skal ikke drille mine VENNER! Hilsen:Veronikassen som vil give clara klø!

    SvarSlet